MVT - Marketing téma
konferenciák
- Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar 2012
- Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar 2013
- Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar 2014
- Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar 2015
- Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar 2016
- Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar 2017
- Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar 2018
- Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar 2019
- Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar 2020
- Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar 2021
- Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar 2022
tanszékek
- Ergonómia és Pszichológia Tanszék
- Idegen Nyelvi Központ
- Közgazdaságtan Tanszék
- Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék
- Pénzügyek Tanszék
- Szociológia és Kommunikáció Tanszék
kulcsszavak
3d (1) · adatbányászat (1) · algoritmus (1) · árbevétel növelés (1) · autóipar (2) · automatizálás (1) · befektetési döntések (1) · beszállítók (1) · bric - márkarelevancia a termékkategóriában (1) · diákturizmus (1) · egészségügy (1) · egyetemisták vásárlási döntései (1) · elégedettség (1) · elemzés (1) · előrejelzés (1) · ergonómia (1) · facebook (1) · fejlesztés (1) · felsőoktatás (3) · fenntartható fejlődés (1) · fenntarthatóság (1) · film (1) · fogyasztó (1) · galériák szerepe (1) · gazdaság (1) · gazdasági hatások (1) · global sourcing (1) · hálózatok (1) · házhozszállítás (1) · hivatásturizmus (1) · húsipar (1) · i (1) · innováció (8) · innovációmarketing (3) · innovatív (1) · integráció (1) · internet (2) · japán (1) · kapcsolati háló (1) · kapszulás kávé (1) · kérdőív (1) · kereskedelem (1) · kognitív disszonancia (1) · kommunikáció (4) · könyvadaptáció (1) · könyvmarketing (1) · könyvpiac (1) · közlekedés (1) · kultúra (4) · kultúrális központok (1) · külföldi diákok (1) · leányvállalatok (1) · logisztika (1) · márka fontossága (1) · márka szerepe és relevanciája (1) · márkaidentitás (1) · márkaismertség növelés (1) · marketing (29) · marketing mix (1) · marketingkommunikáció (6) · marketingstratégia (2) · média (1) · minőségmenedzsment (1) · mobilkommunikáció (1) · motiváció (1) · műtárgypiaci sajátosságok (1) · művészeti termékek (1) · nemzetközi stratégia (1) · nonprofit szervezetek (1) · optimalizáció (1) · országimázs (1) · országkép (1) · országmárka. országmárkázás (1) · piaci bevezetés (1) · piackutatás (4) · pozicionálás (1) · pozícionálás (1) · preferencia (1) · recesszió (1) · stratégiatervezés (1) · swot (2) · szakkollégium (1) · színház (2) · szolgáltatásmarketing (5) · tanácsadás (1) · társadalmi felelősségvállalás (1) · társadalmi hatások (1) · televízió (1) · termékéletgörbe (1) · termékélmény (2) · termékfejlesztés (1) · termelés (1) · tqm (1) · turizmus (2) · tv (1) · usability (1) · vállalati stratégia (1) · vállalkozás (1) · vasút (1) · versenyképesség (1)Több kulcsszó »
Betöltés folyamatban, kis türelmet...
konzulensek
-
Petruska Ildikó Dr.
(21 dolgozat) -
Kovács István
(20 dolgozat) -
Bíró-Szigeti Szilvia Dr.
(15 dolgozat) -
Magyar Mária
(11 dolgozat) -
Iványi Tamás Dr.
(10 dolgozat) -
Szalkai Zsuzsanna Dr.
(5 dolgozat) -
Kalló Noémi Dr.
(4 dolgozat) -
Danó Györgyi
(4 dolgozat) -
Bernschütz Mária Dr.
(3 dolgozat) -
Surman Vivien Dr.
(3 dolgozat)
Több konzulens »
Betöltés folyamatban, kis türelmet...
dolgozatok
Összesen 120 dolgozat. Összes dolgozat »
helyezés szerint
különdíj szerint
- Dicséret
- EELISA TDK jelölés
- Ergonómia és Pszichológia Tanszék - Életpályatervezés workshop
- Ergonómia és Pszichológia Tanszék - Érzelmi intelligencia profil
- Ergonómia és Pszichológia Tanszék - Jóllét workshop
- GTK Dékáni Különdíj
- GTK Youtuber díj
- Heller Farkas Alapítvány Különdíj - menedzsmenttudományi
- Idegen Nyelvi Központ Különdíj
- Liska Tibor Szakkollégium különdíja
- Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék - Marketing Szakcsoport Különdíj
- Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék Különdíja
- Menedzsment Szakkollégium Különdíj
- Morgan Stanley - Legjobb gazdasági / menedzsment témájú előadás
- Morgan Stanley - Legjobb gazdasági témájú dolgozat
- Morgan Stanley - Legjobb innovatív témakörben írt dolgozat
- Pénzügyek Tanszék Különdíj
- Rektori különdíj
- TÁMOP Különdíj