Szalkai Zsuzsanna Dr.
egyetemi docensGazdaság- és Társadalomtudományi Kar
Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék
konferenciák
- Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar 2014
- Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar 2015
- Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar 2019
- Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar 2020
- Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar 2023
témák
- MVT - Marketing
- MVT - Menedzsment
- MVT - Minőségmenedzsment és Üzleti statisztika
- MVT - Termelés-, projekt- és logisztikai menedzsment
kulcsszavak
b2b (1) · beszállítói értékelés (1) · divatmárkák (1) · fogyasztói attitűd (1) · fogyasztói élmény (1) · fogyasztói vélemény (1) · fókuszcsoportos interjú (1) · fővárosi vízművek zrt. (1) · játékpszichológia (1) · közösségi média (1) · közüzemi szektor (1) · kultúra marketing (1) · kvalitatív kutatás (1) · kvantitatív kutatás (1) · luxus divatházak (1) · luxus divatmárkák (1) · márkaimázs (1) · márkanév (1) · marketing (2) · marketing stratégia (1) · marketingmix (1) · mélyinterjú (1) · pop-up üzletek (1) · pozícionálás (1) · szolgáltatás (1) · szolgáltatás minősége (1) · tartalomelemzés (1) · újhullámos luxusmárkák (1) · vásárlói elköteleződés (1) · webster-keller modell (1)Több kulcsszó »
Betöltés folyamatban, kis türelmet...
dolgozatok
Összesen 5 dolgozat. Összes dolgozat »