Marketing szekció
tanszékek
témák
kulcsszavak
digitális detox (1) · eszközhasználat (1) · fizetett keresési hirdetések (1) · fogyasztói élmény (1) · fogyasztói magatartás (2) · fővárosi vízművek zrt. (1) · generációmarketing (1) · hatásos kommunikáció (1) · kognitív disszonancia (1) · közüzemi szektor (1) · kreatív reklám (1) · limitált kiadás (1) · márkaépítés (1) · márkaérték (1) · márkaimázs (1) · marketing (3) · marketingkommunikáció (2) · marketingmix (1) · mesterséges szűkösség (1) · motiváció (1) · önkontroll (1) · önszabályozás (1) · reklám (1) · szimbolikus fogyasztás (1) · szociálpszichológia (1) · trendhatások (1) · tudatos fogyasztás (1) · túlfogyasztás (1) · új fogyasztói réteg (1) · vásárlási döntési folyamat (1)Több kulcsszó »
Betöltés folyamatban, kis türelmet...
konzulensek
-
Bernschütz Mária Dr.
(2 dolgozat) -
Kovács István
(1 dolgozat) -
Petruska Ildikó Dr.
(1 dolgozat) -
Szalkai Zsuzsanna Dr.
(1 dolgozat) -
Veres István Dr.
(1 dolgozat) -
Ziegler Zsolt Dr.
(1 dolgozat)
Több konzulens »
Betöltés folyamatban, kis türelmet...
dolgozatok
Összesen 7 dolgozat. Összes dolgozat »