Marketing szekció
tanszékek
témák
kulcsszavak
7p (1) · autóipar (1) · consumer habits and attitudes (1) · csr (1) · disztribúció (1) · értékesítés (1) · érzékelt kockázat (1) · facebook (1) · fesztiválturizmus (1) · fmcg (2) · fogyaszt (1) · fogyasztói élménytér (1) · fogyasztói magatartás (1) · fogyasztók által létrehozott tartalmak (1) · fókuszcsoportos interjú (1) · gamification (1) · gazdaság (1) · hátrányos helyzetű fogyasztók (1) · házhozszállítás (1) · hr (1) · idegenforgalom (1) · innováció (1) · instagram (1) · játékpszichológia (1) · kommunikáció (1) · kommunikációs csatornák (1) · környezeti elemzés (1) · közösségi (1) · közösségi média (1) · kultúra marketing (1) · kvalitatív kutatás (2) · kvantitatív kutatás (2) · látássérültek (1) · manpowergroup (1) · marketing (4) · marketing stratégia (1) · marketingkommunikáció (1) · marketingmix (1) · megosztás (1) · munkaerő-piac (1) · online marketing (1) · sales strategies (1) · sportmarketing (1) · sportpiac (1) · startup (1) · szolgáltatás (1) · szolgáltatás minősége (1) · szolgáltatásmarketing (1) · társadalmi felelősségvállalás (1) · tartalomelemzés (1) · tesco (1) · új célcsoport (1) · validáció (1) · vásárlói döntési folyamat (1) · vásárlói magatartás (1) · vendéglátás (1)Több kulcsszó »
Betöltés folyamatban, kis türelmet...
konzulensek
-
Kovács István
(5 dolgozat) -
Petruska Ildikó Dr.
(3 dolgozat) -
Magyar Mária
(2 dolgozat) -
Szalkai Zsuzsanna Dr.
(1 dolgozat)
Több konzulens »
Betöltés folyamatban, kis türelmet...
dolgozatok
Összesen 11 dolgozat. Összes dolgozat »