Regisztráció és bejelentkezés

Játékosítás alkalmazása a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Oktatás Hallgatói Véleményezése kérdőív kitöltése során

Az alábbi dolgozat témája a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Oktatás Hallgatói Véleményezése -(a továbbiakban OHV)- kérdőív kiegészítése, átalakítása a játékosítás módszereinek segítségével. A témaválasztást az indokolta, hogy megjelent egy olyan új generáció, akik már teljesen más környezetben nőttek fel, mint az őket megelőzők és ezek a megváltozott körülmények teljesen más agyműködéshez vezettek. Őket nevezzük Z-generációnak vagy "digitális bennszülötteknek". A digitalizált világ adta lehetőségek miatt ezt a generációt már egyre nehezebb lekötni: egy kérdőív kitöltése számukra igen untató lehet, egyre nehezebb lesz őket rávenni arra, hogy hosszú perceket töltsenek kitöltéssel. Ám az egyetemek számára nagyon fontos, hogy visszajelezést kapjanak és ez akkor a legpontosabb, ha minél többen töltik ki az OHV-t. Dolgozatomban az OHV-t próbálom meg olyan formában átalakítani, ami izgalmassá teszi a kitöltést a Z-generáció számára is.

szerző

  • Pataki Boglárka
    Gépészmérnöki mesterképzési szak
    mesterképzés (MA/MSc)

konzulens

  • Dr. Lógó Emma
    adjunktus, Ergonómia és Pszichológia Tanszék