Regisztráció és bejelentkezés

A magyar és japán digitális média alakulása kulturális, társadalmi és marketing szempontból

TDK-m témájaként a magyar és japán reklámipari sajátosságokat tanulmányozom a online és digitális marketing elméleti és gyakorlati síkján egyaránt. Fő célom ismertetni és összefoglalni a magyar és japán média, ezen belül is legfőképpen az internetes és televíziós médium alakulásának sajátosságait, és rávilágítani a mindkét kultúrát egyaránt érintő globalizációs, valamint modernizációs folyamatokra. Vizsgálom mindazon kulturális, online és digitális marketingkommunikációs elemeket, amelyek sajátossá teszik a két kultúrában fellelhető reklámipari tevékenységeket.

szerző

  • Tömő Bernadett
    nemzetközi gazdaság és gazdálkodás
    mesterszak

konzulens

  • Magyar Mária
    tanársegéd, Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék