Regisztráció és bejelentkezés

A Hell Energy Coffee marketingkommunikációja

Az elmúlt félévekben a Projektfeladat keretein belül lehetőségem nyílt a Hell Energy Coffee marketingkommunikációjának vizsgálatára.

A Hell Magyarország 2019-ben vezette be a Hell Energy Coffee-t a hazai piacra, egyedüli termékként kategóriájában a magyar piacon, ugyanis sem kávéként, sem pedig energiaitalként pozícionálták. A vállalat a korábban megszokottól eltérő reklám-, marketing-, pozícionálási és kommunikációs stratégiát alkalmaz.

A TDK dolgozatom keretein belül szeretném bemutatni a Hell Energy Magyarország Kft. vállalatát, valamint annak iparági és versenykörnyezeti elemzését. Egy évvel ezelőtt készítettem egy kérdőívet, amelyben a termék ismertségét és pozícionálását vizsgáltam a fogyasztók körében. Az eredményeim alapján a terméket leginkább kávéitalként, dobozos kávéként pozícionálták a vásárlók, de jelentős mértékben jelen voltak azok is, akik energiaitalnak tekintették.

A TDK dolgozatomban azt szeretném vizsgálni, hogy az elmúlt egy évben hogyan változott a termék ismertsége a fogyasztók körében. A Hell Energy Magyarország Kft. a Hell Energy Coffee terméket 2020-ban jegeskávéként kezdte pozícionálni. A dolgozatom másik fő témája annak kutatása, hogy a vállalat miért így pozícionálta a terméket, valamint azt kideríteni, hogy a fogyasztók miként pozícionálják a Hell Energy Coffee-t és kik a valódi versenytársai. A munkámhoz primer kutatást használok, azon belül is kérdőíves megkérdezést. Az új, kibővített kérdőívem eredményét elemzem és összevetem az egy évvel korábbi kérdőívem eredményeivel. Az így kapott adatokat fogom bemutatni TDK dolgozatomban.

szerző

  • Planéta Dorina
    Gazdálkodási és menedzsment alapszak BA
    alapképzés (BA/BSc)

konzulens

  • Dr. Veres István
    egyetemi adjunktus, Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék