Humán erőforrás menedzsment a repülőgép földi kiszolgálásában
Napjainkban a cégek életében jelentős szerepet játszik a humán erőforrás kérdésköre. A cégek szabályozva vannak a érdekében, hogy megfelelő munkakörülményeket biztosítsanak ergonómiai hátérrel rendelkezzenek és ez egyúttal a cég érdeke is. Azonban a profit orientáltság miatt a cégek igyekeznek minimalizálni a humán erőforrásra kiadott költségeket.
Legnehezebb a dolog akkor, amikor nagy törés miatt kénytelen lábra állni a cég. Esetünkben ez a 2012-es Malév csőd jelenti.
Dolgozatomban bemutatom a Malév GH jelenlegi helyzetét, működését, szerveződését és lehetőséget keresek arra, hogyan lehetne bizonyos feladatok összevonásával humánusabb és gazdaságosabb működést kiépíteni. Kutatom, hogy ez eddig miért nem alakult ki és szemléltetem a földi kiszolgálás humán erőforrásának a menedzsmentjét.
szerző
-
Szereda Natalja
közlekedésmérnöki
nappali
konzulens
-
Dr. Kővári Botond
egyetemi docens, Közlekedéstechnológiai és Közlekedésgazdasági Tanszék