Z generáció elvárásai és a valóság a játékosítással kapcsolatosan.
A játékosítás egyre népszerűbb módszer a felhasználók elkötelezettségének növelésére az élet számos területén, így a munkahelyeken és az oktatásban is széles körben alkalmazottá vált. Ez a dolgozat azt vizsgálja, hogy a felső oktatásban egyre nagyobb létszámmal jelenlévő Z generáció milyen jellemzőkkel rendelkezik, milyen elvárásai vannak a játékosított órákkal, az oktatási módszerekkel és a játékosítással kapcsolatban. Ezen felül bemutatja, hogy jelenleg milyen jellemzőkkel rendelkeznek a játékosított oktatási rendszerek, mik azok az elemek, illetve platformok amelyek napjainkban már alkalmazhatóak az oktatási környezetben. A dolgozat elsősorban irodalom kutatásra és tudományos kutatások elemzésére épül, majd a kapott eredményeket egymással szembe állítva javaslatokat adok arról, hogy a mai oktatási rendszereknek mire lenne még szüksége, vagy miben kellene ezeket még fejleszteni ahhoz, hogy a Z generáció elkötelezettségét növeljék.
szerző
-
Kocsó Barbara
Gazdálkodási és menedzsment alapszak BA
alapképzés (BA/BSc)
konzulens
-
Tóth Áron
egyetemi tanársegéd, Ergonómia és Pszichológia Tanszék