A fenntartható divat fogalma a fast fashion üzletekben és a fogyasztók gondolkodásában
Dolgozatom célja feltárni, hogy miben hasonlít illetve miben tér el a fenntartható divat fogalma a fast fashion üzletekben és a vásárlók gondolkodásában. A témakört a H&M vállalat példáján keresztül közelítettem meg. Választásom azért esett rá, mert a fast fashion üzletek közül a legtöbb fenntartható divat terméket a H&M árusítja. Kérdőíves kutatásomban annak jártam utána, hogy mit jelent az emberek számára a fenntarható divat fogalma és hogyan kapcsolódik a környezettudatossághoz, és ezek milyen összefüggésben állnak H&M-es vásárlási szokásaikkal. Továbbá H&M egyik üzletében terepmegfigyelést végeztem és annak eredményeit ütköztettem a cég fenntartható divat kapcsán magáról alkotott képpel és a felhasználók véleményével.
szerző
-
Abbas Sára
Gazdálkodási és menedzsment alapszak BA
alapképzés (BA/BSc)
konzulens
-
Kapusy Kata
doktoranda, Ergonómia és Pszichológia Tanszék