Regisztráció és bejelentkezés

MOL Limo - Van autód -- Szolgáltatási folyamat felhasználói és szolgáltatói oldalának elemző összehasonlítása

Kutatásom a MOL Limitless Mobility Kft. létrejöttével és annak szolgáltatásával foglalkozik.

A vizsgált szolgáltató célja egy közösségi autómegosztó szervezet létrehozása és üzemeltetése. A közösségi megosztás napjainkban egy fontos kérdés, hiszen az úgynevezett "sharing-economy", tiszta formájában, jelenlegi tudásunk szerint, rengeteg környezeti és társadalmi problémára is megoldást nyújthat a jövőben. Ez a gondolat vezérelte a cég megalapítóit is, így ezekkel indokolható leginkább a vállalat piacra lépése.

A szolgáltatás két szempontból kerül elemzésre, egyik a felhasználók oldalán megjelenő folyamat, másik pedig a szolgáltató vállalat tevékenysége. Mind a kettő felveti a minőség, a vevői elégedettség és magának a közösségi megosztáson alapuló társadalom elvárásainak való megfelelés kérdését.

A kutatás célja, hogy a vállalat és a vevők közötti súrlódások okai világosabbá váljanak. Ilyen okokat feltételezhetünk a szolgáltatási folyamat és a fogyasztói élmény közötti kapcsolatban, melyhez komolyabb elemzés alá kell vetni a fogyasztói elvárásokat. Az eltérések felfedésére alkalmas a rés modelles elemzés, mely kifejezetten a szolgáltató folyamatát és annak felhasználóit érinti és lehetőséget teremt az okok feltárására.

szerző

  • Bakó Lili Bernadett
    egyéb /középiskolás
    egyéb

konzulens

  • Dr. Kalló Noémi
    egyetemi docens, Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék

helyezés

Jutalom