Innovatív dizájn rendszer marketing stratégiájának kialakítása az irodaszőnyegek területén
Dolgozatomban egy észak-magyarországi építőipari kisvállalkozás működését tanulmányozom, mely objekt melegburkolatok forgalmazásával foglalkozik. A vállalat jelenleg alacsony profitot képes realizálni az egyes termékein és szolgáltatásain. Kutatásom során elemeztem a vállalat felépítését és a jelenlegi piaci helyzetet, melynek köszönhetően javaslatot teszek a cég portfóliójának horizontális diverzifikációjára, egy a cég által már korábban szabadalmaztatott design szőnyegminta-rendszer bevezetésével. Az elméleti hátteret a szekunder információim mellett a vállalat vezetőjével, jelenlegi partnereivel és vevőivel folytatott mélyinterjúim biztosítják. Végeredményben a dolgozatomban egy olyan marketing stratégiát vázolok fel, melynek köszönhetően a cég képes lesz belépni a magas profitot ígérő prémium melegburkolatok piacára.
szerző
-
Juhász Katalin
Műszaki menedzser alapszak BSc
alapképzés (BA/BSc)
konzulens
-
Dr. Petruska Ildikó
egyetemi docens, Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék