Súlycsökkentésre vonatkozó ígéret a reklámokban - fogyasztói tudatosság, jogi védelem
Kutatási területemnek a fogyást elősegítő étrendkiegészítők kereskedelmi kommunikációját választottam.Véleményem szerint egyes területeken komolyabb szabályozás szükséges ezen étrendkiegészítők reklámozása során, mivel ezen termékek potenciális fogyasztói érzékenyebbek a termékre, valamint a róla kapott információkra. Komolyabb figyelmet igényelne a pozitív terméktapasztalatok feltüntetése a honlapokon, a vállalatok által feltüntetett kutatási eredmények valódisága, valamint az összetevők pontos megfogalmazása.
Az eddig életben lévő egyértelmű szabályozások ellenére is vannak még aggályos reklámok ezen a területen, melyek komolyabban befolyásolhatják a potenciális fogyasztókat egy vásárlói döntés meghozatalában.
szerző
-
Filep Anita
Gazdálkodási és menedzsment alapszak BA
alapképzés (BA/BSc)
konzulens
-
Dr. Pázmándi Kinga
egyetemi docens, tanszékvezető, Üzleti Jog Tanszék