Regisztráció és bejelentkezés

Súlycsökkentésre vonatkozó ígéret a reklámokban - fogyasztói tudatosság, jogi védelem

Kutatási területemnek a fogyást elősegítő étrendkiegészítők kereskedelmi kommunikációját választottam.Véleményem szerint egyes területeken komolyabb szabályozás szükséges ezen étrendkiegészítők reklámozása során, mivel ezen termékek potenciális fogyasztói érzékenyebbek a termékre, valamint a róla kapott információkra. Komolyabb figyelmet igényelne a pozitív terméktapasztalatok feltüntetése a honlapokon, a vállalatok által feltüntetett kutatási eredmények valódisága, valamint az összetevők pontos megfogalmazása.

Az eddig életben lévő egyértelmű szabályozások ellenére is vannak még aggályos reklámok ezen a területen, melyek komolyabban befolyásolhatják a potenciális fogyasztókat egy vásárlói döntés meghozatalában.

szerző

  • Filep Anita
    Gazdálkodási és menedzsment alapszak BA
    alapképzés (BA/BSc)

konzulens

  • Dr. Pázmándi Kinga
    egyetemi docens, tanszékvezető, Üzleti Jog Tanszék