Regisztráció és bejelentkezés

A sportolói Instagram profil marketing eszközként való felhasználásának lehetőségei

Az Instagram napjainkban az egyik legnépszerűbb közösségi média platform, különösen az egyetemisták és a fiatal munkavállalók körében. A széles felhasználói körbe tartoznak hírességek, világmárkák, élsportolók.Élsportolóként a csapattársammal nekünk is van sportolói profilunk, így betekintést nyerhettem abba hogy ezáltal mennyire sok embert elérhetünk. Az elmúlt egy évben a saját oldalunk követőinek száma egyre gyarapodott és felkérést kaptunk hogy képviseljünk az oldalunkon keresztül egy külföldi óra márkát. Ez motivált arra hogy megvizsgáljam, hogy napjainkban az Instagram felhasználók körében milyen hatása van egy élsportoló profiljának. Mekkora az érdeklődés egy sportoló profilja iránt, illetve ezt érdemes-e marketing szempontból is figyelembe venni. Mindezt a sportoló és nem sportoló, valamint a magyar és külföldi felhasználók megkérdezésével elemzem. A kutatás során összevetem a hazai és külföldi, illetve bizonyos sportágak sportolói iránti érdeklődést.

szerző

  • Krémer Eszter
    Műszaki menedzser alapszak BSc
    alapképzés (BA/BSc)

konzulens

  • Hellner Szelina
    Igazgató-helyettes, Testnevelési Központ

helyezés

II. helyezett