Felhasználók tevékenységeinek adatain alapuló használhatósági vizsgálat összeállítási módszertana és eredményeinek bemutatása
A dolgozat célja a felhasználók tevékenységeinek adatain alapuló használhatósági vizsgálat összeállítási módszertanának bemutatása. A Google Analytics által generált kódrészlet a honlap forráskódjába illesztve részletes információkat nyújt a webáruház felhasználóiról, biztosítja az oldalra érkező látogatók viselkedésének alapos megismerését.
A kidolgozott szemmozgáskövetéses használhatósági vizsgálat a Google Analytics felülete által szolgáltatott (aggregált felhasználói) adatokra építkezik, azt mutatja be, hogy az onnan nyert információk módszertanilag hogyan használhatók fel annak az összeállításához.
A dolgozat a hangsúlyt a módszertan összeállítására fekteti, de bemutatja azt is, hogy annak az alkalmazása milyen gyakorlati eredményeket ad egy olyan a hazai vállalkozás példáján keresztül, ahol Magyarországon először vált lehetővé az interneten keresztül történő, egyedi csokoládékreáció összeállítás és vásárlás.