Regisztráció és bejelentkezés

A vásárlás fizikai környezetének korszerűsítése a próbafülkék felhasználó központú fejlesztésével

A vevőknek fel kell próbálniuk a ruhát a megvétel előtt, és ezt a lehető legkényelmesebb módon szeretnék megtenni akár az üzletben, akár otthon. Az üzleteknek nagyobb figyelmet kellene fordítaniuk arra a helységre, ahol tulajdonképpen a vásárlói döntés születik. A vásárlás fizikai környezetének korszerűsítése a próbafülkék felhasználó központú fejlesztésével c. kutatás legfőbb motivációja a kutatás során olyan elemzések, tervek és eredmények elérése, amelyek segítségével a kutatás javaslatait alkalmazó üzletek jelentős fejlődést, és pozitív felhasználói visszacsatolást érhetnek el. A kutatás a próbafülkék fizikai környezetének elemzését helyezi középpontba a felhasználói élmények figyelembevételével. Az eredmények eléréséhez több különböző kutatási módszer alkalmazására került sor. A terepfelmérési jegyzőkönyv, a fókuszcsoportos kutatások, online kérdőív is a kutatás folyamatainak része és eszköze. A kutatás célja meghatározni azokat a szempontokat az üzletek számára, amelyek értékelésével és szem előtt tartásával pozitív változásokat érhetnek el a fogyasztói visszacsatolás és a vásárlás környezetének megítélésében.

szerző

  • Czibor Lili Réka
    Nemzetközi gazdálkodás alapszak BA
    alapképzés (BA/BSc)

konzulens

  • Dr. Lógó Emma
    adjunktus, Ergonómia és Pszichológia Tanszék

helyezés

I. helyezett