Piaci bevezetés előtt álló kürtőskalács elviteles csomagolásának termékmenedzsment kérdései
A dolgozat egy piaci bevezetés előtt álló kürtőskalács elviteles csomagolásának termékmenedzsment kérdéseit járja körbe. A termék tervezése során fontos szempont volt az antropometria és a felhasználók megkérdezése a kürtőskalács fogyasztási és elviteli szokásaival kapcsolatban. Jelen kutatás több szempontból vizsgálja tovább az elkészült prototípus ergonómiai megfelelősségét, használhatóságát, illetve alkalmazhatóságának korlátait. A dolgozat így kitér a termék ergonómiai, fogyasztóvédelmi és szabadalmi vonatkozásaira, valamint a marketing és a csomagolás árazásának a fontosságára a piaci bevezetéssel kapcsolatban. A tanulmány ismerteti a termék és a felhasználók közötti interakciók összességét, - így bemutatva, hogy a potenciális felhasználók milyen használati esetek formájába léphetnek kapcsolatba az elviteles csomagolással. Majd a kutatás erre építve használhatósági vizsgálattal és további igényfelmérő módszerekkel tárja fel a prototípus továbbfejlesztési lehetőségeit, komplex módon vizsgálva a piaci bevezetés termékmenedzsment kérdéseinek összességét.