Miért nem sikeres az elektronikus számla? - Az e-számla felhasználó központú fejlesztése a Bácsvíz Zrt. példáján keresztül
2017-t írunk, az egész világ digitalizálódott, de sokan mégis csekken intézzük fizetési kötelezettségeinket.
Számos félreértés övezi körül az e-számlát, megfigyelhető azonban egy lassú fejlődés abban, hogy miként tekintünk rá. Aki a közszolgáltatóktól kizárólag elektronikus számlát kap, hamar ráébred a megoldás egyszerűségére, könnyen kezelhetőségére.
De miért használja egy nagy százalék még mindig a sárga csekket?
A téma minden szolgáltatónak aktuális lehet, hiszen a csekk sok postai jutalékkal is jár. Hogyan változtathatunk ezen? Az emberek attitűdjével lehet probléma, esetleg az infrastruktúra kiépítésének költségével? Ezekre és még más kérdésekre keresem a választ a dolgozatomban, a számláink gördülékenyebb teljesítésére.
szerző
-
Török Nikolett
Műszaki menedzser alapszak BSc
alapképzés (BA/BSc)
konzulens
-
Dr. Berki-Süle Margit
egyetemi adjunktus, ELTE GTI (külső)