Regisztráció és bejelentkezés

Miért nem sikeres az elektronikus számla? - Az e-számla felhasználó központú fejlesztése a Bácsvíz Zrt. példáján keresztül

2017-t írunk, az egész világ digitalizálódott, de sokan mégis csekken intézzük fizetési kötelezettségeinket.

Számos félreértés övezi körül az e-számlát, megfigyelhető azonban egy lassú fejlődés abban, hogy miként tekintünk rá. Aki a közszolgáltatóktól kizárólag elektronikus számlát kap, hamar ráébred a megoldás egyszerűségére, könnyen kezelhetőségére.

De miért használja egy nagy százalék még mindig a sárga csekket?

A téma minden szolgáltatónak aktuális lehet, hiszen a csekk sok postai jutalékkal is jár. Hogyan változtathatunk ezen? Az emberek attitűdjével lehet probléma, esetleg az infrastruktúra kiépítésének költségével? Ezekre és még más kérdésekre keresem a választ a dolgozatomban, a számláink gördülékenyebb teljesítésére.

szerző

  • Török Nikolett
    Műszaki menedzser alapszak BSc
    alapképzés (BA/BSc)

konzulens

  • Dr. Berki-Süle Margit
    egyetemi adjunktus, Ergonómia és Pszichológia Tanszék