Regisztráció és bejelentkezés

Promóciós kuponok pénzügyi és számviteli elszámolása

Gyakorlatom során- melyet egy kisebb kereskedelmi vállalatnál töltöttem-, kerültem kapcsolatba a promóciók, kiemelten pedig az akciós kuponok elszámolásának problémájával.

Dolgozatomat a különböző promóciók rövid bemutatásával, csoportosításával kezdtem, mely véleményem szerint elengedhetetlen ahhoz, hogy képet alkothassunk a későbbiekben tárgyalt folyamatokról, problémákról.

Majd az általam megismert konkrét folyamatot ismertettem, tártam fel részleteiben és az adótörvény releváns pontjaira hivatkozva elemeztem. Mivel az eljárás már kívülről nézve sem hatékony, túl bonyolult és nehézkes, kritikus módon közelítem meg, különös tekintettel a hatályos törvényeknek való megfelelésre, az emberi erőforrás- hatékonyságra és az eljárás gyorsaságára.

A dolgozatom végén javaslatokkal éltem az adott folyamat gyorsabb, egyszerűbb, átláthatóbb végrehajtásához, melyeket egy könyvelővel való konzultáció során alakítottam ki, az adott vállalat sajátosságait szem előtt tartva, mint például a viszonteladókon keresztül való értékesítés.

szerző

  • Tycho Olivia Zsanett
    Gazdálkodási és menedzsment alapszak BA
    alapképzés (BA/BSc)

konzulens

  • Dr. Rózsa Ildikó
    egyetemi adjunktus, Pénzügyek Tanszék