Regisztráció és bejelentkezés

Interaktív tananyag fejlesztése - a Moodle reformja?

Célunk az Értékmódszertan gyakorlati lépéseinek megismertetése, bemutatása a nagyközönség előtt. Az értékelemzés sajátja a funkciókban való gondolkodás, adott termék vagy szolgáltatás funkcionális megközelítése. A projekt során a Moodle oktatást segítő rendszer kerül elemzésre a téma érdekessége, hasznossága, valamint aktualitása miatt. Lépésről lépésre haladunk a témahatárok kijelölése után a stakeholderek igényeinek felmérésétől a funkciókból alkotott FAST-diagramig, majd a funkciókhoz költségeket társítva egy kész, mutatószámokkal alátámasztott javaslattal állunk elő, mely elsősorban költség-hatékonyság terén jelenthet előrelépést. Munkánkat segíti egy általunk kialakított team, hogy együtt gondolkodva, mélyebb szinteket is kutatva találjuk meg a az interaktív tananagok értékhordozó funkcióit.

szerzők

  • Schandl Anna
    pénzügy
    mesterszak
  • Tóth Róbert
    pénzügy
    mesterszak

konzulens

  • Dr. Laáb Ágnes
    egyetemi docens, Pénzügyek Tanszék

helyezés

Jutalom