Regisztráció és bejelentkezés

Marketing hatása a projektek értékére

-Projektértékelés alapok (értékelés módszerek)

-Marketing alapok (eszközök, stratégia)

Kutatásom fókuszában a modern marketingeszközök hatásának vizsgálata áll egy vállalat projektjeinek értékére.

Minden befektető legfőbb ellensége a kockázat. Egy projektértékelés akkor jó, ha a lehető legtöbb inputtal rendelkezik, amivel az ismeretlenek száma és ezzel a kockázat is minimálisra csökkenthető - a várható kimenet pontos képet ad. A modern marketingeszközök nagy segítséget nyújtanak a projektek tervezhetőségében, ami a befektetőknek előny, hiszen biztosabbak lehetnek, hogy tőkéjük jó helyre kerül.

A kutatásom alapja egy retail ingatlanfejlesztési projekt, amit értékelek marketing nélkül majd pedig a 21. századi modern marketing használatával.

Be kívánom bizonyítani, hogy a rendelkezésre álló eszközök és a belőlük származó adatok megfelelő felhasználásával, a projektek értéke jobban esztimálható, nagyobb biztonsággal értékelhetőek, ezáltal ezek kimeneteléről pontosabb képet kaphatunk.

szerző

  • Jancski Dániel Tibor
    Nemzetközi gazdálkodás alapszak BA
    alapképzés (BA/BSc)

konzulens

  • Dr. Solt Eszter Éva
    Egyetemi adjunktus, Pénzügyek Tanszék