Marketing hatása a projektek értékére
-Projektértékelés alapok (értékelés módszerek)
-Marketing alapok (eszközök, stratégia)
Kutatásom fókuszában a modern marketingeszközök hatásának vizsgálata áll egy vállalat projektjeinek értékére.
Minden befektető legfőbb ellensége a kockázat. Egy projektértékelés akkor jó, ha a lehető legtöbb inputtal rendelkezik, amivel az ismeretlenek száma és ezzel a kockázat is minimálisra csökkenthető - a várható kimenet pontos képet ad. A modern marketingeszközök nagy segítséget nyújtanak a projektek tervezhetőségében, ami a befektetőknek előny, hiszen biztosabbak lehetnek, hogy tőkéjük jó helyre kerül.
A kutatásom alapja egy retail ingatlanfejlesztési projekt, amit értékelek marketing nélkül majd pedig a 21. századi modern marketing használatával.
Be kívánom bizonyítani, hogy a rendelkezésre álló eszközök és a belőlük származó adatok megfelelő felhasználásával, a projektek értéke jobban esztimálható, nagyobb biztonsággal értékelhetőek, ezáltal ezek kimeneteléről pontosabb képet kaphatunk.
szerző
-
Jancski Dániel Tibor
Nemzetközi gazdálkodás alapszak BA
alapképzés (BA/BSc)
konzulens
-
Dr. Solt Eszter Éva
Egyetemi adjunktus, Pénzügyek Tanszék