Regisztráció és bejelentkezés

Nyelvtanulás játékosan? A középiskolai nyelvoktatás újraformálása a gamification eszközeivel

Dolgozatom alapproblémáját a középiskolai nyelvoktatás módszertanának és a Z generáció újszerű szükségleteinek és igényeinek összehangolási nehézségei adják. Célom, hogy a külföldön – és esetenként itthon – már meglévő módszerekre alapozva, a diákok körében online kérdőíves kutatás segítségével, illetve nyelvtanárok bevonásával olyan játékos rendszert alakítsak ki, amely a diákok számára hatékonyabbá teszi az idegen nyelvek elsajátítását, és ennek következtében a nyelvi érettségi vagy a diploma megszerzése, továbbá a későbbiekben a munkavállalás is sikeresebbé válhat.

szerző

  • Marosi Petra Rita
    Gazdálkodási és menedzsment alapszak BA
    alapképzés (BA/BSc)

konzulens

  • Dr. Finna Henrietta
    egyetemi adjunktus, Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék