Nyelvtanulás játékosan? A középiskolai nyelvoktatás újraformálása a gamification eszközeivel
Dolgozatom alapproblémáját a középiskolai nyelvoktatás módszertanának és a Z generáció újszerű szükségleteinek és igényeinek összehangolási nehézségei adják. Célom, hogy a külföldön – és esetenként itthon – már meglévő módszerekre alapozva, a diákok körében online kérdőíves kutatás segítségével, illetve nyelvtanárok bevonásával olyan játékos rendszert alakítsak ki, amely a diákok számára hatékonyabbá teszi az idegen nyelvek elsajátítását, és ennek következtében a nyelvi érettségi vagy a diploma megszerzése, továbbá a későbbiekben a munkavállalás is sikeresebbé válhat.
szerző
-
Marosi Petra Rita
Gazdálkodási és menedzsment alapszak BA
alapképzés (BA/BSc)
konzulens
-
Dr. Finna Henrietta
egyetemi adjunktus, Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék