Szervizszolgáltatási folyamatok hatékonyságának vizsgálata
A kutatásom középpontjában a szervizszolgáltatási folyamatok hatékonyságának vizsgálata áll. E folyamatokat két szempontból vizsgálom. Egyrészről arra a kérdésre keresek választ, hogy a javítási folyamat egyes lépései mennyire tudnak hatékonyan működni, másrészről azt vizsgálom, hogy ezeket a javítási folyamatlépéseket mennyire tudjuk hatékonyan összekapcsolni.
Elemzéseim során bemutatom a jellemző és meghatározó folyamatlépések jóságának, megbízhatóságának értelmezését valamint a folyamatok szervezeti tanulásának hatását az folyamatok hatékonysági jellemzőire.
A szervizszolgáltatási folyamatnak vannak olyan lépései amelyek ismétlődhetnek. Kutatásaim eredményeként azonosítom az ismétlődés azon összetevőit, melyek a folyamat természetes velejáróiként vannak jelen és azokat a tényezőket, amelyek a nem megfelelő működésből adódnak.
szerző
-
Ihász András
műszaki menedzser
alapszak
konzulens
-
Dr. Jónás Tamás
egyetemi docens, Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék