Regisztráció és bejelentkezés

Egy japán szépségipari márka fogadtatásának vizsgálata Magyarországon

Dolgozatomban a japán kultúra Magyarországon való elfogadását vizsgálom egy konkrét szépségipari vállalaton, a SENSAI-on keresztül.

Elsőként feldolgoztam a munkámhoz szükséges elméleti hátteret, mind menedzsment, mind marketing szempontból. Mivel a SENSAI bőrápolási és sminktermékeket forgalmaz, ezért megvizsgáltam az ehhez köthető szépségipar magyarországi környezetét, PESTEL, illetve Porter elemzést is végezve.

Ezután a választott márkát, a SENSAI-t mutattam be. Ebben segítségemre volt a cég márkamenedzsere, akivel több mélyinterjút is készítettem. Rálátást kaptam a márka Magyarországon való működésére, illetve a jövőre kitűzött céljaikra is. Készítettem egy fogyasztói kérdőívet, aminek segítségével tudtam megismerni a márka már meglévő, illetve potenciális vevőinek nézőpontját.

Ezen kérdőív, illetve mélyinterjúk eredményeit szintetizálva tettem megállapításokat egy japán márka Magyarországon való elfogadottságának mértékéről, illetve SWOT elemzés segítségével tettem fejlesztési javaslatokat a cég számára.

szerző

  • Csepreghy Réka Sarolta
    Nemzetközi gazdálkodás alapszak BA
    alapképzés (BA/BSc)

konzulens

  • Dr. Bíró-Szigeti Szilvia
    egyetemi docens, Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék

helyezés

Jutalom