Egy japán szépségipari márka fogadtatásának vizsgálata Magyarországon
Dolgozatomban a japán kultúra Magyarországon való elfogadását vizsgálom egy konkrét szépségipari vállalaton, a SENSAI-on keresztül.
Elsőként feldolgoztam a munkámhoz szükséges elméleti hátteret, mind menedzsment, mind marketing szempontból. Mivel a SENSAI bőrápolási és sminktermékeket forgalmaz, ezért megvizsgáltam az ehhez köthető szépségipar magyarországi környezetét, PESTEL, illetve Porter elemzést is végezve.
Ezután a választott márkát, a SENSAI-t mutattam be. Ebben segítségemre volt a cég márkamenedzsere, akivel több mélyinterjút is készítettem. Rálátást kaptam a márka Magyarországon való működésére, illetve a jövőre kitűzött céljaikra is. Készítettem egy fogyasztói kérdőívet, aminek segítségével tudtam megismerni a márka már meglévő, illetve potenciális vevőinek nézőpontját.
Ezen kérdőív, illetve mélyinterjúk eredményeit szintetizálva tettem megállapításokat egy japán márka Magyarországon való elfogadottságának mértékéről, illetve SWOT elemzés segítségével tettem fejlesztési javaslatokat a cég számára.
szerző
-
Csepreghy Réka Sarolta
Nemzetközi gazdálkodás alapszak BA
alapképzés (BA/BSc)
konzulens
-
Dr. Bíró-Szigeti Szilvia
egyetemi docens, Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék