Regisztráció és bejelentkezés

Integratív játszótéri forgóhinta marketingkommunikációjának kidolgozása

A dolgozat célja egy saját tervezésű, kerekesszékkel rendelkező gyermekek számára készülő játszótéri eszköz marketingkommunikációjának kidolgozása. A termék kommunikációs kampányának fő célja az eltérő egészségi állapottal rendelkező felhasználók integrációjának elősegítése, valamint a kerekesszéket használó gyermekek önálló játékának támogatása. A tervezett eszköz nem rehabilitációs célt szolgál, hanem a különböző képességű (sérült és egészséges) gyermekek közös játékát lehetővé tevő eszköz.

Első lépésben elvégezzük az információgyűjtést. Ez magában foglalja a piac felmérését, a konkurens termékek elemzését, valamint a célcsoport meghatározását, specifikációnak feltárását, valamint mindazon marketing sajátosságokat, melyek tanulmányozását a témakörünk megkíván (pl. ügymarketing, non-business marketing stb.). Második lépésben meghatározzuk a téma szempontjából releváns érintettek körét, akiket fontosságuk és befolyásuk alapján primer, szekunder és kívülálló érintettek csoportjába sorolunk. Ezen érintetteket mélyinterjúk segítségével megkérdezzük a preferált kommunikációs eszközök körének meghatározása céljából. A kapott eredmények alapján kiválasztjuk a legoptimálisabb kommunikációs eszközöket. A kommunikációs eszközök típusa szerint különböző javaslatokat készítünk az alkalmazandó kommunikációs-mixre, melyet egy második fordulós kérdőíves felmérés segítségével tesztelünk az érdekeltek körében. A primer kutatási eredmények alapján a dolgozat harmadik részében kidolgozzuk a termék végleges marketingkommunikációját.

szerzők

  • Szabó Veronika
    ipari termék- és formatervező mérnöki
    nappali alapszak
  • Varga Martina
    ipari termék- és formatervező mérnöki
    nappali alapszak
  • Papp Ágnes
    ipari termék- és formatervező mérnöki
    nappali alapszak

konzulens

  • Dr. Bíró-Szigeti Szilvia
    egyetemi docens, Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék

helyezés

Nem ért el helyezést