Integratív játszótéri forgóhinta marketingkommunikációjának kidolgozása
A dolgozat célja egy saját tervezésű, kerekesszékkel rendelkező gyermekek számára készülő játszótéri eszköz marketingkommunikációjának kidolgozása. A termék kommunikációs kampányának fő célja az eltérő egészségi állapottal rendelkező felhasználók integrációjának elősegítése, valamint a kerekesszéket használó gyermekek önálló játékának támogatása. A tervezett eszköz nem rehabilitációs célt szolgál, hanem a különböző képességű (sérült és egészséges) gyermekek közös játékát lehetővé tevő eszköz.
Első lépésben elvégezzük az információgyűjtést. Ez magában foglalja a piac felmérését, a konkurens termékek elemzését, valamint a célcsoport meghatározását, specifikációnak feltárását, valamint mindazon marketing sajátosságokat, melyek tanulmányozását a témakörünk megkíván (pl. ügymarketing, non-business marketing stb.). Második lépésben meghatározzuk a téma szempontjából releváns érintettek körét, akiket fontosságuk és befolyásuk alapján primer, szekunder és kívülálló érintettek csoportjába sorolunk. Ezen érintetteket mélyinterjúk segítségével megkérdezzük a preferált kommunikációs eszközök körének meghatározása céljából. A kapott eredmények alapján kiválasztjuk a legoptimálisabb kommunikációs eszközöket. A kommunikációs eszközök típusa szerint különböző javaslatokat készítünk az alkalmazandó kommunikációs-mixre, melyet egy második fordulós kérdőíves felmérés segítségével tesztelünk az érdekeltek körében. A primer kutatási eredmények alapján a dolgozat harmadik részében kidolgozzuk a termék végleges marketingkommunikációját.
szerzők
-
Szabó Veronika
ipari termék- és formatervező mérnöki
nappali alapszak -
Varga Martina
ipari termék- és formatervező mérnöki
nappali alapszak -
Papp Ágnes
ipari termék- és formatervező mérnöki
nappali alapszak
konzulens
-
Dr. Bíró-Szigeti Szilvia
egyetemi docens, Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék