Blog, mint marketing eszköz
Blog, mint marketing eszköz
Egy nagyszerű eszköz az online marketing világából
TDK dolgozatom célja az online marketing lehetőségeinek, újszerű eszközeinek bemutatása, majd az ebből fakadó előnyök feltárása. Szeretném a munkám végén megválaszolni, hogy érdemes-e manapság blogot létrehozni, illetve mennyire lehet eredményes eszköz a vásárlói döntés befolyásolásában.
Dolgozatom első felében irodalomkutatást végzek online marketing és az új közösségi média eszközök terén, kiemelt figyelmet szentelve a blognak, mint marketing eszköznek. Magyar szerzők munkáit, friss szakdolgozatokat és TDK dolgozatokat felhasználva határozom meg a közösségi média legfőbb tulajdonságait.
A dolgozat második részében igyekszem gyakorlati elemekkel bővíteni a munkámat. Sikeres, olvasott bloggereket keresek fel mélyinterjú céljából, melyben az internetes ajánlások, reklámok kapják a főszerepet. A válaszok kiértékelésekor felvetülő újabb, konkrétabb kérdések megválaszolására kvantitatív, kérdőíves megkérdezést alkalmazok. A végeredményből igyekszem minél pontosabb következtetéseket levonni, szorosan kapcsolva hozzá a dolgozat korábbi részeiben felmerülő sajátosságokat.
Így próbálom meghatározni, hogy a blogok miként hatnak az olvasókra, miként serkenthetik az értékesítést és a fogyasztást.
szerző
-
Jákfalvi Ádám
nemzetközi gazdálkodás
alapszak
konzulens
-
Kovács István
mesteroktató, Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék