Regisztráció és bejelentkezés

A GSZK Shark Team marketing szemléletű elemzése

Shell Eco-marathon egy egyedülálló verseny, ahol hallgatók vállalkoznak arra, hogy megtervezzék, megépítsék és vezessék az energiafelhasználás szempontjából leghatékonyabb járművet. A világon megrendezésre kerülő három rendezvényen többszáz csapat méri össze az általa tervezett autó energiahatékonyságát. Néhányan elérték már a Párizs és Moszkva közötti távolságot (2458 km/1544 mérföld) mindössze egyetlen liter üzemanyaggal.

Ebben a kivételes versenyben Európa-szerte 200 csapat 3000 diákja küzd meg a legjobb energiahatékonyságért.

Csapatunk tervei között szerepel a 2015-ös Shell Eco-marathon való szereplés. Közel 60 ember dolgozik jelenleg a projekten, akik többségben gépészmérnök, mechatronikai mérnök és villamosmérnök hallgatók, de akadnak köztük műszaki menedzser hallgatók is

Mint a csapat marketing vezetője felelős vagyok az összes szponzorációs tevékenységért, média megjelenésért, eseményeken való részvételért, szóróanyagokért, és a csapaton belüli hatékonyabb kommunikációért. A jelenleg öt fős marketing csoporttal szeretnénk minél hatékonyabban végezni munkánkat, így a TDK dolgozat fő irányvonala a mostani működési hibák összegyűjtése, az elméleti tudás bővítése és mindezen információk alapján a rendszer átszervezése, vagy egy új rendszer kialakítása. Mindezt a jelenlegi marketing, projektmenedzsment és kommunikációs stratégia elemzésével, új szemléletmódok, modellek alkalmazásával szeretném elérni. Fontos a megfelelő célcsoportok megtalálása, mind a csapaton belül, mind a szponzoráció kapcsán. Szükséges a megfelelő szponzorok megtalálásához a megfelelő szűrők kiválasztása és az alkalmazás során mért eredmények mérése.

A megfelelő stratégia és modellek megválasztásával a csapat munkájának magasabb színvonalát szeretném elérni, amely a későbbiekben jól strukturált és mérhető lesz.

szerző

  • Treszkai Alíz
    vezetés és szervezés
    mesterszak

konzulens

  • Kovács István
    mesteroktató, Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék

helyezés

Nem ért el helyezést