Innovatív, összehajtható papírszék piaci bevezetése
A terméket a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gép- és Terméktervezés Tanszékének munkatársa, Gara Péter tervezte, a versenykörnyezetet jól felmérve, a piaci rést felismerve. Ez a papírszék magas értéket nyújt a fogyasztóknak, praktikus, jól használható, eredeti és ötletes.
A dolgozat célja egy, a termékhez méltó piaci bevezetési terv leírása, és gyakorlati megvalósításának dokumentálása, a termék megismertetése és fogyasztókhoz való eljuttatása. A termék tesztelése, vevői igények felmérése, a termékkel való elégedettség, árérzékenység vizsgálata. Összehasonlítás az esetleges konkurens termékekkel, a termékelőnyök meghatározása, kommunikálása. Célpiac meghatározása, a termék pozicionálása összhangban a vállalat profiljával és céljaival. Integrálás a cég már meglévő termékskálájába. Marketingstratégia kidolgozása ezen belül hangsúlyt fektetve a piac felé való kommunikációra.