Regisztráció és bejelentkezés

Innovatív, összehajtható papírszék piaci bevezetése

A terméket a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gép- és Terméktervezés Tanszékének munkatársa, Gara Péter tervezte, a versenykörnyezetet jól felmérve, a piaci rést felismerve. Ez a papírszék magas értéket nyújt a fogyasztóknak, praktikus, jól használható, eredeti és ötletes.

A dolgozat célja egy, a termékhez méltó piaci bevezetési terv leírása, és gyakorlati megvalósításának dokumentálása, a termék megismertetése és fogyasztókhoz való eljuttatása. A termék tesztelése, vevői igények felmérése, a termékkel való elégedettség, árérzékenység vizsgálata. Összehasonlítás az esetleges konkurens termékekkel, a termékelőnyök meghatározása, kommunikálása. Célpiac meghatározása, a termék pozicionálása összhangban a vállalat profiljával és céljaival. Integrálás a cég már meglévő termékskálájába. Marketingstratégia kidolgozása ezen belül hangsúlyt fektetve a piac felé való kommunikációra.

szerző

  • Gréczi Tekla
    ipari termék- és formatervező mérnöki
    nappali alapszak

konzulensek

  • Magyar Mária
    tanársegéd, Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék
  • Dr. Gara Péter
    tudományos munkatárs, Gép- és Terméktervezés Tanszék