Férfiak, mint a körömszalon vendégei
A dolgozat középpontjában a férfi fogyasztói kör áll. Kutatásom során azt vizsgálom, hogy a társadalom mely férfi tagjai tartozhatnak egy körömszalon vendégkörébe.
A férfi vendégkör feltérképezéséhez a Kotler-Keller fogyasztói magatartás modellt, valamint a szolgáltatások elemzésére használt 7P modellt veszem alapul. Az elméleti kutatásomat követően a kutatási kérdéseimre kérdőíves megkérdezéssel keresem a választ.
A kutatási kérdéseim közé tartoznak a következők: milyen motiváló, vagy éppen leküszködésre váró távoltartó tényezők léteznek egy férfi szalonba látogatása során, valamint a 7P modellben meghatározottak milyen nagy vagy elenyésző befolyással vannak a szalonok közötti választásra. Kifejezetten nagy hangsúlyt fektetek a különböző kulturális hatások, mint a jelenlegi trendek, vagy férfi szubkultúrák, illetve a társadalmi és személyes tényezők szerepének meghatározására.
Az így kapott eredményeket egy körömszalon fel tudja használni marketing tevékenységei kiépítése során, például a célcsoport meghatározását, vagy a marketing üzenetben közlendők kiválasztását tekintve.
szerző
-
Sándor Szófia
Nemzetközi gazdálkodás alapszak BA
alapképzés (BA/BSc)
konzulens
-
Dr. Bíró-Szigeti Szilvia
egyetemi docens, Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék