Regisztráció és bejelentkezés

SNI-s tanulók tanításának pedagógiai és módszertani kihívásai és lehetőségei napjainkban

A dolgozat célja egyfelől a különleges bánásmódot igénylő tanulók aktuális jogszabályi hátterének feltárása, másfelöl a speciális szakképző intézményekben alkalmazható módszertani és technológiai pedagógiai megoldások feltérképezése. Ennek keretében a pedagógiai gyakorlatban is alkalmazható hagyományos és új generációs módszertani repertoár áttekintése és összehasonlító elemzése. A munka eredményei a speciális szakiskolai képzésekben jól kamatoztathatóvá válnak.

szerző

  • Rácz Péter Róbert
    Mérnöktanár mesterszak (3 féléves képzés)
    mesterképzés (MA/MSc), levelező

konzulens

  • Dr. Molnár György
    egyetemi docens, Műszaki Pedagógia Tanszék

helyezés

II. helyezett