Regisztráció és bejelentkezés

Az X az Y és a Z generációs pedagógusok módszertanának ismertetése a Várday Kata Református Gimnáziumban

Dolgozatomban a Várday Kata Református Általános Iskola Gimnázium és Kollégium nevelőtestületét vizsgálom. Arra vagyok kíváncsi, hogy tanáraim az X, az Y vagy a Z generáció tagjai e, viselkedésük vagy akár tanítási módszereik alapján. A dolgozatomban külön bemutatom az intézményt melyben tanulok, s ahol magát a kutatásomat is végzem. Kutatásom célja, hogy kiderítsem, a Várday Kata Református Általános Iskola Gimnázium és Kollégium nevelőtestületében mindhárom generáció megjelenik-e. Továbbá, hogy megjelennek-e generációs különbségek a tanítási módszerekben. Valamint, hogy megjelenik-e a digitalizáció az intézményben. Kutatásomhoz a kérdőívezés módszerét választottam. Mivel digitális osztályban végzem tanulmányaim, így könnyedén meg tudtam osztani a Microsoft Forms-on elkészített kérdőívemet az intézményben tanító pedagógusok között.

szerző

  • Hajdu Lara
    Egyéb hazai egyetem

konzulens

  • Dr. Kattein-Pornói Rita
    egyetemi adjunktus, Műszaki Pedagógia Tanszék

helyezés

I. helyezett