Regisztráció és bejelentkezés

A digitális osztály képzési struktúrája, módszertana a Várday Kata Református Gimnáziumban

Dolgozatomban a Kisvárdai Várday Kata Református Gimnáziumban lévő digitális osztáyokat kívánom bemutatni, valamint azok tanulásmódszertanját és képzési struktúráját. A vizsgálat kapcsán számos kérdés megfogalmazódott bennem. Például, hogy valóban a digitális képzésben és a digitális módszerben rejlik az oktatás jövője, továbbá, hogy vajon tudnak-e haladni az internetes újításokkal az idősebb generációba tartozó pedagógusok is. Dolgozatom célja tehát, hogy a bennem felmerült kérdésekre választ találjak és bebizonyítsam, hogy tényleg ez az oktatás jövője. Önálló felmérésemhez a dokumentumelemzés és a kérdőívezés módszerét választottam, hiszen ez a leggyorsabb és leghatékonyabb módja az adatgyűjtésnek. Online kérdőívet készítettem a Microsoft Forms felületén, amelyet a 9., 10. és 11. évfolyamoknak küldtem ki, hiszen jelenleg ez a három évfolyam működik digitálisan a gimnáziumban.

szerző

  • Nagy Zsófia
    egyéb /középiskolás
    egyéb

konzulens

  • Dr. Berzsenyi Emese
    egyetemi adjunktus, Műszaki Pedagógia Tanszék

helyezés

I. helyezett