Regisztráció és bejelentkezés

POWER FRUIT új termékének piaci bevezetése és hatásának vizsgálata kérdőív segítségével

Kutatásom során, szeretnék a vörös áfonyás termék piaci bevezetésével foglalkozni. A megcélzott vevőköre alapvetően nem tér el a POWER FRUIT termékcsalád eddigi vásárlóitól. Azt szeretném vizsgálni, hogy milyen mértékben jutott el a (már meglévő és új) vevőkhöz a megjelenése. Emellett, arra szeretnék választ kapni, hogy milyen szintű az elégedettség, hogy tetszik a vásárlóknak a csomagolása valamint, mennyire ízlik nekik a vörös áfonyás íz. Vizsgálandó az is, hogy milyen hatással van a termékcsalád többi termékére, befolyásolja-e azok vásárlását az új fajta megjelenése, kiemelten az áfonyához hasonló, piros gyümölcsös ízesítésű, gránátalmás terméket.

szerző

  • Nagy Zita
    Műszaki menedzser alapszak BSc
    alapképzés (BA/BSc)

konzulens

  • Dr. Lógó Emma
    adjunktus, Ergonómia és Pszichológia Tanszék