Regisztráció és bejelentkezés

A veganizmus megjelenése a divatiparban és annak társadalmi megítélése Magyarországon

A divatipar környezetre gyakorolt hatása. Állati eredetű alapanyagok felhasználása a divatiparban. Társadalmilag elfogadott és nem/kevésbé elfogadott állati eredetű alapanyagok felhasználásával készült termékek. Fogyasztói trendek a divatiparban és az azokra adott vállalati megoldások. A veganizmus divatiparban való megjelenése. A veganizmus társadalmi megítélése a hazai fogyasztók körében a divatiparra vonatkozóan. A kutatás során egy konkrét termékcsalád példáján keresztül vizsgálom vállalati szempontból a veganizmus etikai, morális és gazdasági vonatkozásait. Feltárom továbbá a magyar fogyasztók témakörre vonatkozó ismereteit, a veganizmus iránti elköteleződésük mértékét, valamint a fókuszban lévő fogalom mindennapi cselekedeteikre gyakorolt hatását.

szerző

  • Marsovszki Rebeka
    Műszaki menedzser alapszak BSc
    alapképzés (BA/BSc)

konzulens

  • Dr. Tóvölgyi Sarolta
    Egyetemi adjunktus, Ergonómia és Pszichológia Tanszék