A digitális munkarendű oktatás korszerű tanulástámogatási lehetőségei, digitális eszközrendszerek útján
A digitális munkarendű oktatás korszerű tanulástámogatási lehetőségei, digitális eszközrendszerek útján
A tudományos dolgozat alapvető célja, az infokommunikációs eszközök, rendszerek, ellenőrzési technikák elméleti hátterének áttekintésén túl, a gyakorlati hatását és hasznosulását az oktatás színterén. Ennek keretében megvizsgálom a tanulási környezetek szerepét a mai tanítási-tanulási folyamatban. Ezen kívül a másik fókuszpontba a digitális munkarendű oktatás és tanulás jelentőségét térképezem fel a mai oktatási rendszerben, megvizsgálva a hagyományos oktatási rendszert és a jelenlegi járvány miatt kialakult távoléti rendszert. Vizsgálódásaimat saját empirikus felméréssel is alá kívánom támasztani, melyek a felmerült nyitott kérdésekre is választ adnak.
Kulcsszavak: digitális munkarend, IKT rendszerek, tanulási környezetek, hatékonyság
szerző
-
Bakos Zoltán
Tanár – mérnöktanár
mesterképzés (MA/MSc), levelező
konzulens
-
Dr. Molnár György
egyetemi docens, Műszaki Pedagógia Tanszék