Regisztráció és bejelentkezés

A digitális munkarendű oktatás korszerű tanulástámogatási lehetőségei, digitális eszközrendszerek útján

A digitális munkarendű oktatás korszerű tanulástámogatási lehetőségei, digitális eszközrendszerek útján

A tudományos dolgozat alapvető célja, az infokommunikációs eszközök, rendszerek, ellenőrzési technikák elméleti hátterének áttekintésén túl, a gyakorlati hatását és hasznosulását az oktatás színterén. Ennek keretében megvizsgálom a tanulási környezetek szerepét a mai tanítási-tanulási folyamatban. Ezen kívül a másik fókuszpontba a digitális munkarendű oktatás és tanulás jelentőségét térképezem fel a mai oktatási rendszerben, megvizsgálva a hagyományos oktatási rendszert és a jelenlegi járvány miatt kialakult távoléti rendszert. Vizsgálódásaimat saját empirikus felméréssel is alá kívánom támasztani, melyek a felmerült nyitott kérdésekre is választ adnak.

Kulcsszavak: digitális munkarend, IKT rendszerek, tanulási környezetek, hatékonyság

szerző

  • Bakos Zoltán
    Tanár – mérnöktanár
    mesterképzés (MA/MSc), levelező

konzulens

  • Dr. Molnár György
    egyetemi docens, Műszaki Pedagógia Tanszék

helyezés

Nem ért el helyezést