Virányi Péter Dr.
c. egyetemi docensGazdaság- és Társadalomtudományi Kar
Szociológia és Kommunikáció Tanszék
konferenciák
- Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar 2012
- Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar 2013
- Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar 2014
- Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar 2015
- Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar 2016
- Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar 2017
- Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar 2018
témák
- FTT - Filozófia
- FTT - Technikafilozófia
- FTT - Technikatörténet
- FTT - Tudományfilozófia
- FTT - Tudományszociológia
- FTT - Tudománytörténet
- MVT - Menedzsment
- SZK - Szociológia és kommunikáció
kulcsszavak
(pilot) diákprojekt (1) · 1. világháború (1) · aspirációs csoport (1) · csapatmunka (1) · csokoládé (1) · csokoládégyártás (1) · csr (1) · divat (1) · dove (1) · elemzés (1) · fenntarthatóság (1) · filmhíradó (1) · fogyasztás (1) · general public (1) · hatás (1) · haute couture (1) · hirdetés (1) · imázs építés (1) · innovációs érzékenyítés (1) · karakterek (1) · kisvállalkozás (1) · kommunikációs akcióterv (kampány) (1) · környezetvédelem (1) · magazin (1) · manufaktúra (1) · márkák (1) · napház (1) · nőideál (1) · oktatási segédanyag (1) · öltözködés (1) · párbeszéd generálás (1) · plakát (2) · pozicionálás (1) · prêt-à-porter (1) · propaganda (2) · psas (1) · publislc service advertisement (1) · reklám (7) · reklámkampány (1) · solar decathlon europe nemzetközi verseny (1) · street style (1) · szakterület pozíciójának erősítése (1) · szépség (1) · szociokultúra (1) · szokások (1) · szponzorkommunikáció (1) · sztár (1) · társadalmi célú (1) · társadalmi célú reklám (1) · társadalom (1) · tcr (1) · testkép (1) · tudattalan (1) · tudománykommunikáció (1) · vállalat (1) · világháború (1)Több kulcsszó »
Betöltés folyamatban, kis türelmet...
dolgozatok
Összesen 14 dolgozat. Összes dolgozat »