Marketing és termékmenedzsment szekció
tanszékek
- Ergonómia és Pszichológia Tanszék
- Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék
- Szociológia és Kommunikáció Tanszék
témák
kulcsszavak
blockchain (1) · decentralizáció (1) · elfogadás (1) · élmény (1) · élménytér (1) · ergonómia (1) · faktoranalízis (1) · felnőtt színezés (1) · fenntartható életmód (1) · fenntartható turizmus (1) · fenntartható turizmus fajtái (1) · fenntarthatóság (1) · fogyasztói kérdőívezés (1) · fogyasztói magatartás (1) · fontosság-elégedettség (1) · használhatósági vizsgálat (1) · japán (1) · könyvpiac (1) · környezetbarát mosószer (1) · lego (1) · márka építés (1) · márkamenedzsment (1) · marketing (2) · mélyinterjú (1) · menedzsment eszközök (1) · merchandising (1) · mobile ux (1) · önmegnyugtató- és önkifejező motivációk (1) · preferenciák (1) · szimbolikus fogyasztás (1) · turizmus (1) · usability (1) · user experience (1) · ux (1) · web3 (1) · zöld turizmus (1)Több kulcsszó »
Betöltés folyamatban, kis türelmet...
konzulensek
-
Bíró-Szigeti Szilvia Dr.
(2 dolgozat) -
Petruska Ildikó Dr.
(1 dolgozat) -
Szabó Bálint
(1 dolgozat) -
Tófalvy Tamás Dr.
(1 dolgozat) -
Veres István Dr.
(1 dolgozat) -
Vincz Bettina
(1 dolgozat)
Több konzulens »
Betöltés folyamatban, kis türelmet...
dolgozatok
Összesen 7 dolgozat. Összes dolgozat »
helyezés szerint
különdíj szerint
- EELISA TDK jelölés
- Ergonómia és Pszichológia Tanszék - Életpályatervezés workshop
- Ergonómia és Pszichológia Tanszék - Érzelmi intelligencia profil
- Ergonómia és Pszichológia Tanszék - Jóllét workshop
- GTK Dékáni Különdíj
- GTK Youtuber díj
- Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék Különdíja
- Morgan Stanley - Legjobb innovatív témakörben írt dolgozat