Marketing szekció
tanszékek
témák
kulcsszavak
3d (1) · árbevétel növelés (1) · autóipar (1) · befektetési döntések (1) · beszállítók (1) · bric - márkarelevancia a termékkategóriában (1) · diákturizmus (1) · egyetemisták vásárlási döntései (1) · felsőoktatás (1) · fenntartható fejlődés (1) · galériák szerepe (1) · global sourcing (1) · hivatásturizmus (1) · i (1) · innovációmarketing (1) · kapcsolati háló (1) · kapszulás kávé (1) · kommunikáció (1) · kultúra (1) · kultúrális központok (1) · külföldi diákok (1) · leányvállalatok (1) · márka fontossága (1) · márka szerepe és relevanciája (1) · márkaidentitás (1) · márkaismertség növelés (1) · marketing (3) · marketing mix (1) · marketingkommunikáció (1) · marketingstratégia (1) · mobilkommunikáció (1) · műtárgypiaci sajátosságok (1) · művészeti termékek (1) · nemzetközi stratégia (1) · nonprofit szervezetek (1) · országimázs (1) · országkép (1) · országmárka. országmárkázás (1) · piaci bevezetés (1) · piackutatás (2) · pozicionálás (1) · recesszió (1) · stratégiatervezés (1) · színház (1) · szolgáltatásmarketing (1) · televízió (1) · termékéletgörbe (1) · tv (1)Több kulcsszó »
Betöltés folyamatban, kis türelmet...
konzulensek
-
Magyar Mária
(5 dolgozat) -
Vágási Mária Dr.
(3 dolgozat) -
Petruska Ildikó Dr.
(1 dolgozat) -
Gara Péter Dr.
(1 dolgozat) -
Kolos Krisztina Dr.
(1 dolgozat) -
Kovács István
(1 dolgozat) -
Köster Dániel
(1 dolgozat)
Több konzulens »
Betöltés folyamatban, kis türelmet...
dolgozatok
Összesen 10 dolgozat. Összes dolgozat »